(Kalau nk buat iklan krim pencerah..carilah orang yang betul2 orang lain tahu dia gelap, pastu jadi putih..ni yang putih digelapkan, pastu putihkan balik..apakah?)
Aduhai..dua tiga menjak ni asyik stress aje..macam macam jenis stress datang..Ada masa mmg rasa nak lari..tapi tak ada tempat nak lari..
terfikir juga..ke kena jumpa shrink? haha..karang nnt orang ingatkan stress level itu tinggi sangat pulak kan...tapi mahu juga tahu mcm mana nak buat stress test..mahu tahu juga bagaimana nak handle stress..
Tolong!
No comments:
Post a Comment