Monday, 10 January 2011

Ha-chum! (dusty)

I suddenly have this urge to write. Been blogging inside my head lately. i want to write about this and i also want to write about that. So many things happened, but then..no idea how to put them into words. I rarely take pictures anymore. So, jadinya bila simpan di kepala..cepat je lupa.

Life's too short. I want to do so many things in life but realize that time is the one thing that i don't have (technically, nobody owns time...kan?). Been wanting to learn swimming, art, music etc2. I want to travel the world again..tapi..ongkosnya buk! adeh..memang tak boleh nak kata apalah bila semuanya perlukan duit.
Masuk tahun baru, umur pun bertambah. Kerut dan kedut pun tambah. Lagi bertambah bila orang dah sibuk tanya pasal kawen. (kalau lah kawen tu guna 10 hinggit je da laaaamaa dah kawen dah). Ada jodoh ada la kan..takde jodoh lagi nk buat mcm mana.. :(

Kerja..ada peningkatan. yeay! full stop, saya cuba untuk tak cerita pasal kerja di sini.

Haa,, ada sesiapa tahu kat mana nak belajar lukisan?(selain sekolah ye)..saya mcm nak belajar melukis semula. rugi rasa dah lama tak melukis dan cuba untuk buat sesuatu yang lain dari kerja. Rindu nak melukis pun ada. Terasa mcm kreatif pulak dulu. Macam-macam boleh buat..

Serabut rupanya kepala ni..tgk cara menulis pun tahu..kan?

Oh ye..Happy 2011!!! hehehe..amacam.ada azam baru?

p/s : terasa mcm mereka abang dan adik..jangan marah ye mama2 baby

2 comments:

Psyche said...

eh! your nephew eh ni? hahahha. Comel! Muka cina jugak~

fadh said...

hehe..bukan, anak kawan. mata kan, yang nk dekat sama..