Sunday, 16 January 2011

Kawan-kawan, Lama dan Baru

Alhamdulillah, saya banyak berpeluang untuk berjumpa dengan orang-orang yang baik dan best. Cuma, masalahnya satu..saya ni tak berapa reti nak berkawan. Bukan bermaksud sombong, cuma masalah utama - saya ni pelupa. Kat mana kawan-kawan kerja hampir semuanya saya tak berapa nak ingat. Takut nnt mereka ingat mereka ini tak penting dalam hidup saya, jadinya saya lebih suka mendiamkan diri.

Saya teringin nak buat movie weekend ke dengan mereka, keluar minum sekadar berborak-borak kosong mahupun yang ada isi tapi..tak terjadi lagi. Saya simpankan dulu hajat ni..tapi saya sangat berharap nnt saya ni a part of something. tapi lagi satu, benda takkan jadi kalau kita tak initiate kan (banyak betul tapi *sigh~)

Tahun baru ini, mungkin tak salah kalau saya mahukan perubahan.

Mudah-mudahan tercapai..

No comments: