Sunday, 21 November 2010

Kalau Ikut Kan Hati..

Memang, kalau diikutkan hati banyak benda yang dah dibuat sekarang ni.. tapi hati tu tak selalunya betul. Lagi-lagi bila hati tu kita tak tahu dah tahap mana boleh ikut. Kadang-kadang rasa mcm betul, selalunya jugak macam tak. ntah la..

Banyak juga benda yang dirasakan tak perlu, tapi sebenarnya perlu. Yang patut, tapi sebenarnya tak patut. Ego rasa diri sendiri betul, sbb jarang ditegur. Bila ditegur sikit, rasa tak patut dan marah. Orang biasanya akan marah sbb dia mmg fikir dia betul..ntah la jugak..

Bila dah *****, byk jugak jumpa orang yang macam-macam perangainya..campur dengan diri sendiri lagi, mmg pening kepala kalau difikirkan. Banyak betul sikap yang tak tahu juga nk dikatakan mcm mana. Bila masa nk jadi pro dan bila masa nk ketepikan isu personal. ntah la jugaaakkk

Last sekali, apa yang boleh buat...duduk je la diam-diam.

No comments: