Okay, my cuti-ambik-sendiri was splendid!! Detox, kayak and mainau. And, i am on my third book. Hehehe.
My detox was not really a complete detox but i can see the result. Ada la sikit improvement. But after all the hard work detoxing, i ended up eating lagi byk mende2 yg tak berzat. Hehe.My aim is to detox once more before i balik this coming summer. And also kena mkn byk buah lepas ni.
My detox was not really a complete detox but i can see the result. Ada la sikit improvement. But after all the hard work detoxing, i ended up eating lagi byk mende2 yg tak berzat. Hehe.My aim is to detox once more before i balik this coming summer. And also kena mkn byk buah lepas ni.Mainau was ok. Bunga tak byk tapi ok la. The flowers rosak sikit sbb hujan je minggu lepas. Roses baru berputik, belum bunga lagi. Maybe next time la kot boleh tgk bunga2 lain.

Kayak...hmm..ok kot. Just that, i had to kayak alone, and takut siot kayak sorang2. I haven't kayak for ages. And i can't swim. Jadi la saya kayak zig zag kat Bodensee tu. Huhuhu. Penat sbb asyik cuba kayak lurus. Imagine how i felt bila ada bot besar lalu and membawa arus yg berombak2. Takuttttt!!! takut kayak tu terbalik je. Orang lain semua can kayak laju2 and lurus. Me? Hehs!! Left right left right left left left..oii..lurus2 la kayak!!!
2 comments:
detox tu apakah?
detox itu membuang toxin dlm badan.gitu2 la lebih kurang
Post a Comment