Germany won over Ecuador 3 : 0 . Wuuhuuuu!!! I watched the game at school yesterday. Kat foyer. They put up this white screen and set up benches. Sayangnya i have to say with my cute size, i couldn't see full screen with all the german student yg sizenya besar-besar itu duduk depan. And before this tak pernah nk kisah utk duduk dgn posture yg betul, utk game ni nampaknya terpaksa. Bukan tak nk duduk depan, dah penuh la..
There were lecturers, pengetua pun ada, students, lab assistants and even pakcik yg buat clean up tu pun ada, well dia singgah kejap je sbb kena jugak bersihkan kelas2. Just a few minutes and German scored!!! Riuh satu skolah. Hehe. Owh, every lab abis awal and even class ptg kol 3.45 pm tu pun takde kot. Best!
After the game abis, went straight back home. All the way balik tu akan dgr bunyi hon kereta. They honked their cars all the way smpi mana tatau. Bendera pun diorg kibar2 with the cars. Meriah!!! Sekurang-kurangnya ada la jugak merasa demam bola ni kat german.
Dah sampai bilik, solat, salin baju and time for basketball. Main sampai tak larat nk main. Setakat ni just main shoot2 bola je dulu. Baling2 tak masuk pun. I envy the boys, they have strong hands/arms and they can shoot dari jauh easily. Huhu. Eh, better envy their strength je kot, i dont want to have tgn besar2. Hehe
Okay. Almost lunch time. Ciao!!
There were lecturers, pengetua pun ada, students, lab assistants and even pakcik yg buat clean up tu pun ada, well dia singgah kejap je sbb kena jugak bersihkan kelas2. Just a few minutes and German scored!!! Riuh satu skolah. Hehe. Owh, every lab abis awal and even class ptg kol 3.45 pm tu pun takde kot. Best!
After the game abis, went straight back home. All the way balik tu akan dgr bunyi hon kereta. They honked their cars all the way smpi mana tatau. Bendera pun diorg kibar2 with the cars. Meriah!!! Sekurang-kurangnya ada la jugak merasa demam bola ni kat german.
Dah sampai bilik, solat, salin baju and time for basketball. Main sampai tak larat nk main. Setakat ni just main shoot2 bola je dulu. Baling2 tak masuk pun. I envy the boys, they have strong hands/arms and they can shoot dari jauh easily. Huhu. Eh, better envy their strength je kot, i dont want to have tgn besar2. Hehe
Okay. Almost lunch time. Ciao!!
No comments:
Post a Comment