Sunday, 14 June 2009

Meeting?

It has not yet been a month and i managed to write another post. Yeay! Berjaya jugak lah nak tulis lagi satu cerita walaupun takde idea.

About work. Saya kerja di Int*n, Kluang. Hmm..akan datang tugas saya memerlukan saya bercakap depan orang ramai (suatu benda yang saya mmg cukup lemah, huuu). Selain tu, uruskan kursus dan benda2 yang sewaktu dengannya. Tapi tu jelah yang saya boleh ceritakan ttg tugas saya. Nak cerita lebih2 pun saya sendiri tengah belajar.

Since end of April, i've been meeting lots and lots of people. My batch, people at work, people whom i met at kursus. I like all of them. I like meeting people, but at times i can be very very shy and afraid to start the conversation. Has anyone has any tips on this?

Pengurusan masa masih lagi belum top. Office belum lagi dikemas sepenuhnya. Barang2 orang lama ada lagi dalam bilik tu. Kena kemas sikit2. Tentang kerja saya masih belum tahu banyak perkara. But i am learning,walaupun masih berkarat lagi, saya kena cepat aware tentang persekitaran saya. Barulah boleh saya belajar dengan cepat.

Baru balik kursus di Rompin minggu lepas dari Ahad hingga Khamis. Ahad ni gerak ke KL pulak, ada meeting. Kena ikut dan belajar.

Okay. Nak main ngan Aisy. hehe.

No comments: