i dunno what has gotten into me, after raya penyakit malas ni makin menjadi2. Should start fasting again. After the tambah jam kot, can buka puasa awal..hehe.
7 comments:
Anonymous
said...
hep!!mane bleh malas2 selalu...remeber u hav bericht to siapkan...
Join me! Join me! Being lazy is a bliss. Hahaha. I'm just back from cuti2 and all mood (except the malas one) seems disappear. Maybe I left it in BP. Ermm..
7 comments:
hep!!mane bleh malas2 selalu...remeber u hav bericht to siapkan...
neway...miss u dear...
SNAP OUT OF IT! Stop making excuses for yourself. (mode garang)
report kat pakcik yaacob nih...x bleh malas2 dah...jgn tangguh2 lagi bericht tu...love u
Join me! Join me! Being lazy is a bliss. Hahaha. I'm just back from cuti2 and all mood (except the malas one) seems disappear. Maybe I left it in BP. Ermm..
once out of bed is ok, but part nk bgn tu paling susah..the bed is sooo comfy..hehe.
arfah - being in holiday means have to start engine balik.kena masuk gear satu, then tuka gear, pastu baru leh tekan minyak..
THEN GET OUT OF BED!!! I CANT BELIEVE you are still making excuses.
okay.bgn ni.
Owh, my cara utk tak tido balik pas bgn is kemas katil as neatly as possible,stretch cantik2..sayang nk landing balik.
Post a Comment