Ambik cuti last week, but last2 pendekkan cuti sbb kerja dah menunggu. Tapi Alhamdulillah, dapat jugak bawak mak abah g cameron. Walaupun sekejap je, cukup la. Jejak jugak kaki mak kat situ. Tapi semua ni takkan jadi kalau tak sebab ada Kak Cin. Makan minum tempat tinggal sume dia tolong uruskan. Ambik gambar sikit, tapi ada pada Apad gmbrnya. Jadi tak dapatlah nk upload.
Al-Fatihah buat junior Offenburg, Zira.. She was a fantastic girl with a great heart. I learned few things about life from her without even realising it.
And.. dah terlupa pulak nak tulis apa lagi. :p..
Takpe, asal ada update ni. :)
No comments:
Post a Comment