Monday, 17 August 2009

Bulan 8

Hehe.. i turned one year older today. Weird having my colleagues singing me a birthday song. The last time i remember having a birthday party was in 2001, at KFC Sect. 18. Before that, tak pernah ada, except that one time Kak Inn had to share her cake with me.

**********************************************************

Well work, kena lah work harder nampaknya..Kerja takkan la asyik nak mengelak aje, sampai bila la kan. Sooner or later i had to face whatever it is that i'm avoiding. Tapi seemed that somehow attracted errr...ntah. Not ready to tell that yet.

**********************************************************

Dan saya dah pergi jumpa baby Lana! Very comel, thick hair. Her mummy also looking good, despite dalam pantang lagi eh? Ke? Lepas tu ada jugak baby Hadif (Kak Zulfa's), and Adam El-Fareez (Fatin's). Baby Auni dah balik KL, missed her.

**********************************************************

Baru belajar main volleyball, hehe. Menarik jugak main volley. Lawan dalam hujan tu, interesting. Boleh la main sikit2 setelah lebam2 tangan segala, jadi macam tangan Dumbledore sikit. Other than that, i also played netball (again. after meninggalkan netball untuk basketball). Tapi main tengah panas terik, merah muka lepas habis game. I only played for WA, tak cukup stamina nak jadi C, haha. Yang jadi C, fuyyohh! Macam tai-chi bak kata orang lain..hehe.

**********************************************************

Tahniah Puan Azimah!! Nampaknya saya seorang je wakil Jasin yang pergi wedding anda (dah la datang lambat, hehe :p) But you look cantik, ayu dan jelita.

Okaylah dulu. macam ada benda lain nak diceritakan. tapi mingkin boleh untuk next time.

Thanks for the birthday wishes everyone. :D

Thanks juga pada yang masih tgk jugak blog ni walaupun jarang update.
sikit2 jiwa kacau jugak ni. aishh

1 comment:

Juju said...

alamak..salah la.. adam el fareeS la. hehe. kompius2