I've been wanting to update the pictures promised but Apad has my camera now and i havent get the chance to take those pictures from him. Bila la agaknya nk jumpa balik Rukia saya.
I enjoyed my time with Tanjung very much. She helped a lot masa kat Terengganu and i really appreciate it. And Tanj!! I am looking forward for next time.
Job hunting, i dunno. Harap-harap tersangkut la satu daripada mana-mana position that i applied for.
Aisy da tumbuh gigi. Hehe. Tapi nurse cakap baby kalau da tumbuh gigi biasanya lambat jalan. Betul ke?
Err..da lama tak menulis ni mcm kekok pulak. Haha. Sambung nanti lah ni nampaknya.
Jap. A few more things. Najib is the PM. I dont like KJ winning at all. Money and power, people would kill to have them.
1 comment:
apakah salah saya?i thought u da simpan gambar penang dlm laptop u...huhuuhuhuu....nnt la i bg u..tp ntah bila lagi nak jumpa...huhuhuhu...
Post a Comment